10/06/2011

LISTAN

NAMN: elin berlin
PIERCINGAR: ett i ena örat. två i andra örat.
TATUERINGAR: jaa, en mini. 
LÄNGD: 163 centimeter.
SKOSTORLEK: 36.
HÅRFÄRG: blond med utväxt.
FRÄKNAR: typ oändligt många fräknar + födelsemärken.
MOTTO: "the heart wants what the heart wants"
KÄR: ja, det är jag. fastän det är slut.
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? allra helst borås eftersom jag vill plugga där.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV? tycker jag väl ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? att inte komma in på den utbildning jag vill. att ångra att jag inte åkte dit för att övertala honom.


SENASTE ...
FILMEN DU SÅG? the wrestler, fast jag hann inte se klart slutet.
LÅTEN DU HÖRDE? shake it out - florence + the machine
LÅTEN DU LADDADE NER? someone like you - adele
PERSONEN DU RINGDE? min bästis anna
PERSONEN SOM RINGDE DIG? min brors flickvän caroline
TV-PROGRAM DU SÅG? rachel ray imorse
PERSONEN DU TÄNKTE PÅ? (får inte tänka, ska inte tänka på honom okej)


FAVORIT ...
MAT? så sjukt svårt, men typ nån sallad?? typ tomat & mozarella eller grekisk.
LÅT? grace - tobias fröberg
SAK ATT GÖRA? sy / gå på fest / hångla / sjunga
SPORT? bowling! är så jävla grym på det
KLÄDER? sånt som är skönt och gärna glittrar
FILM? eternal sunshine of the spotless mind. fast såg magnolia för ett tag sen = också skitbra!!
BIL? vw golf, dvs som min
SERIE? gossip girl såklart

(typ besatt av chuck+blair)


HAR DU NÅGONSIN ...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE? ja. typ nu bland annat. hela tiden.
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA? ja, tonvis av bråk i tjejgänget på högstadiet!! också andra fina vänner
LJUGIT FÖR NÅGON? haha ja. när jag var mindre var jag lite som natalie portman i garden state
VARIT I SLAGSMÅL? inte slagsmål. men en gång var en kille riktigt dum och då slog jag honom! med knytnäve.
BLIVIT ARRESTERAD? nähädu.
TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET IRL? t.ex. felicia ju! och när man festivalhängt har man hälsat på andra bloggare


ANTAL ...
GÅNGER DU VARIT KÄR? två gånger.
GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT? pga kärlek, två gånger. sen händer andra hemska saker som får en att gå i kras.
HJÄRTAN BRUSTET PÅ GRUND AV DIG? sånt är ju svårt att säga. jag vet inte.
TJEJER DU KYSST? typ massa fyllehångel, har tappat räkningen.
GÅNGER DITT NAMN VARIT MED I TIDNINGEN? kanske fem?? inte koll. en gång när jag låg på sjukhus när jag var typ 10 år gjorde dem reportage om skolan på sjukhuset så då var jag på megabild!! coolt tyckte jag då.

SENASTE ...
BOKEN DU LÄSTE? ehhh, läser inte direkt böcker förutom typ mönsterkonstruktionsböcker.
PERSONEN DU FICK E-MAIL AV? pappa skickade "längtar efter dig" och en bild på svennis.
PERSONEN DU FICK BREV AV? minns inte. antagligen var det ett grattiskort när jag fyllde år / tog studenten.
PERSONEN DU FICK SMS AV? min brors flickvän!
GÅNGEN HELA DIN FAMILJ ÅT MIDDAG TILLSAMMANS? när mamma överraskade pappa på hans födelsedag.
SAKEN DU KÖPTE? maaaaaat!! imorgon ska jag köpa gymkort!! heja

1 kommentar: