11/28/2011

SOS CIRKUS HJÄLP 112 TACK

hej kidz!! på lördag ska jag på fest med cirkustema & jag har i princip 1000000 olika idéer men väldigt svårt att bestämma mig. postar nedan några olika outfitförslag så kan ni kanske rösta?? ok??


1. popcorn!! vit med bruna detaljer typ


2. akrobatnågonting! obs, plus strumpbyxor.


3. lejontämjare! fast min brorsas flickvän har en sån catsuit i läder & snörning & hela skiten som jag kanske kan få låna om jag frågar snällt??? + piska såklart. coolt!!

4. gråbjörn! denna är inte så seriöst. ville mest bara visa upp min nya mysiga jacka!! fin va

16 kommentarer:

  1. jättefin jacka! jag röstar på lejontämjare. coolast, ju.

    SvaraRadera
  2. Lejontämjare!:)

    SvaraRadera
  3. popcorn är ju ganska otippat och sjukt nice, å andra sidan såg du ganska rad ut som lejontämjare haha

    SvaraRadera
  4. fint allting men popcorn var ju fräckt! & gud så fin tröja som hänger på provdockan, kram.

    SvaraRadera
  5. eeeh, lätt popcorn!!!!!!

    SvaraRadera
  6. popcorn tycker jag. otippat o påhittigt! :)

    SvaraRadera
  7. LEJONTÄMJARE, såååå snygg

    SvaraRadera
  8. Alltså popcorn helt klart! Fast kanske lejontämjare om du vill hångla

    SvaraRadera
  9. haha jaa hångelgrejen har jag tänkt på en del. & kommit fram till att svart läppstift går bort haha.

    SvaraRadera
  10. Popcorn, vilken fin jacka! är den second hand elr går den att hitta nånstans ?

    SvaraRadera
  11. popcorn lätt roligast + sjukt snyggt

    SvaraRadera
  12. Om jag dör typ nu, så vill jag begravas i dina platås på första bilden! haha! SNÄLLA!!!

    SvaraRadera