2/09/2012

VEM ÄR DU?? OSV

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
typ gick i trean, spelade king, samlade pokémonkort, var fotbollsmålvakt, 
hade gult rum & flera pojkvänner samtidigt.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
gick sista året på gymnasiet & va ihop med hugo. ungefär vid denna tiden åkte han till dubai och vi skulle vara utan varandra en lång tid för första gången. höll på att dö över att sova ensam och skrev "jag är så rädd att han inte ska sakna mig så som han tänkt. att han plötsligt upptäcker att han visst klarar sig utan mig".

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
superdille på banana-skids just nu. chips!! jättesurt godis, nappar i alla färger/former och lysmelk.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
alla håkan hellström??? räcker det?? + några eminem & typ tusen andra.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
köpa kläder, resa utomlands med frida & anna, beställa drinkar istället för billigaste ölen (+ bjuda laget runt!!!), alltid ge pantpengarna till välgörenhet och äh vet inte. pallar inte att det inte kommer inte hända.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
biter på naglarna, somnar jättesent, blir busig på fyllan, 
dålig på att städa/hålla ordning och tröttnar på saker jag gör alldeles för fort.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
äta jättegod mat, fezta, shoppa 2hand, skypa med rasmus och ägna mig åt kreativa grejer (sy/rita/musik/skriva/osv)

8) FEM SAKER DU VILL GÖRA I ÅR:
komma in på högskoleutbildning inom modedesign, åka till brighton, skriva massa musik + spela in,
fortsätta träna regelbundet och handla på systembolaget.

1 kommentar: