3/13/2012

EN VANLIG TISDAG I BERLINS LIV


vaknade upp i det här stöket!!! stökmaja. hade ingen frukost heller :(


så hoppade i närmsta bästa kläder & tog benen ner till ica city för å köpa frukostvirke.


sen åt jag frukost & tittade på nyhetsmorgon. drack varm choklad <3


därefter spenderade jag några timmar här & försökte spela in en svensk cover på en engelsk låt jag hållt på med ett tag, men asså ÅÅÅHH blir galen på allt. vill ha världens bästa studio + nån som kan allting (alt lära mig allt 100%). känner mig som sån jävla loser nybörjare.



efter att ha varit lite sur på allt & sen blivit glad av 3 kakor klädde jag min kropp i ovanstående kläder. hoodien är från h&m, kepsen är från wesc & resten är 2hand.



promenerade till jobbet i vårsolen <3<3<3


bytte från fashion-outfit till bk-outfit & knegade ett kort å gött 3 timmars pass


avslutade jobbet med lite cola-fest tillsammans med malin i omklädningsrummet.


efter jobb & stodhandel (orka ej fota på ica maxi) skypade jag med den här grabben. kolla va glada vi är!!! supersmileyz!!!


runt sjusnåret kom frida hit efter sitt aerobicspass & sen gick vi ner till viskan för en tisdagsdejt. började med ceasarsallad nom nom.


och avslutade med kaffe & pollybrownie UTOMHUS!!!! så HIMLA mysigt att vi nästan doooog. 
inte alls kallt heller!! våååår.


sen gick vi hem till mig igen & jag var tvungen att diska :(


sen drack vi vatten & kollade på big brother såklart. är så himla pepp på sjukdomsveckan alltså hahaha.


nu ligger vi & myser bara lite <3 <3 <3 ska sova snart för imorgon ska jag både gå i skola & jobba å frida måste plugga så himla mycket hela tiden. så jävla duktiga är vi!!!


sen mitt i allt kom vi på att frida är så himla lik hanna r i big brother!!!!! hahaha asså kolla bilden!!! kopia!!!

4 kommentarer:

  1. måste säga att du har sån himla utstrålning. jag vet att jag redan har hyllat dig i inlägg, skrivit att jag verkligen gillar din blogg och så men det är något med dig. man vill liksom vara din kompis. du behöver inte skriva så mycket men det blir ändå så galet bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    Jag har försökt att hitta en mailadress till dig men inte fått något resultat så jag tar det här. Jag är chefredaktör för Borås studenttidning och vi skulle gärna vilja göra en liten intervju med dig. Vårt nummer handlar om drömmar, så frågorna kommer handla lite om dig och vad du gör samt lite av vad du drömmer om, låter det intressant? Maila oss snarast möjligast på ; borran@sib.hb.se

    Vänliga hälsningar,
    Helen Johansson

    SvaraRadera
  3. hej elin berlin
    alltså du e bara döbra och kirrar feta livspeppen
    från linn london

    SvaraRadera
  4. vart har du köpt din keps? (and i don't mean the black one hehehe)

    SvaraRadera