5/12/2012

FÖDELSEDAGSDAGEN!!!


började dan i sängen med maria som va på besök!!! 
hon sjöng danska födelsedagssången och gav mig present.


åt min favvis-thaimat till lunch!!!! SÅ GOTT.
sen närmade sig klockan sex å vi stack ner i källarn för att rigga inför förfest.


va så glad och pepp!!! visste att det skulle bli en världsbra kväll.


sköt bubbelvinskorkar runt hela rummet.



maria tog gulliga bilder på mig och frida!!! L O V E


felicia, elin och lovisa kom först! finns några bilder hos felicia HÄR.
fick äkta champagne å biljett till lady boys of bangkok-show i brighton!!


elin & lovisa var roliga hahahhaha. sen kom det massa fler gäster!!


anna och frida hade bakat tårta!!! så sjukligt go. va typ maräng, nutella, banan, grädde & hallon.


jag blev matad och njöööööt.


lovisa, lovisas pojkvän, anna och maria.


tänkte typ att man inte får presenter men fick så himla många roliga!! choklad, blommor, alkohol, hopprep, såpbubblor osv. SINNESROLIG födelsedag!!! tjugo bast nu!! coolt.

2 kommentarer:

  1. aaah gud va kul! så himla snygg kjol du hade också. grattis!!!!!

    SvaraRadera
  2. Nu är ju frågan, står min gamla soffa där nere? Ser på sista bilden något grått...?
    Jag gjorde en rejäl jävla fuling när jag flyttade i aug-11 och ställde ned soffan där.. hahahah. Grå, sliten luddig sak. Slit den med hälsan, den kostade 100 spänn på Myrorna!

    SvaraRadera