5/08/2012

SÅNT JAG ÄTER // DEL TVÅ


grillpremiär hos brorsan!! va så HIMLA gott. 


mjukglassbuffé på jensens bofhus. 54 spänn för hur-mycket-mjukglass-man-vill & kaffe!! 
prisvärt.


fick med mig mos å hamburgare hemifrån och åt det lunch/kvällsmat 3 dar i rad typ.


frida & anton bakade kanelbullar å jag fick smaka!! namnam.


hade egen förfest efter jobbet medan jag väntade på de andra.


klämde i mig den här samma dag som ansökningsproverna hade lämnats in!!!!


**fredagslyxx**


italiensk sallad på orion med felicia. godaste surdegsbrödet!


hittade rester i kylen hos föräldrarna som jag åt till lunch i solstolen.
potatis, sill, gräddfil, prinskorv, köttbulle, broccoligrejs.


mamma grillade på kvällen!! lyxöl på det!


pappas jobb bjöd på våfflor i lördags.


frida, anna och jag gjorde tomat/mozarella/pesto-toast till sen kvällsmat i lördags.


å igår fixade jag och anna megalyxfrukost som vi avnjöt lääänge framför nyhetsmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar