6/27/2012

UPDATE ANG. LIVET

OK. hade precis svarat på alla frågestundsfrågorna, och sen hängde sig typ allt skit så allt jag skrivit bara försvann och är puts borta :( :( :( orkar inte ta tag i det nu, så här kommer ett inlägg med mobilbilder om man som hänt på sistone.


åkte till min gamla gymnasieskola för att kolla på årets modevisning! var grymt! så himla mysigt att träffa kompisar och gamla lärare <3


var helt lyrisk över skolmaten!!! alltså apelryds käk är så jävla gött. saknar skolmats-tiden.


samma kväll åkte jag hem till skåne, fick finaste lilla beskedet om en kul sak och peppade inför morgondagens släktkalas. va nämligen dags att fira att jag fyllt 20! 
hade vit klänning och låtsades att jag hade tagit studenten.


väl tillbaka i borran råkade jag spilla på min dator (JA! IGEN! WTF) så den dog. fick skypa med rasmus genom lilla telefonen. vi gjorde fader abraham-dansen och lyssnade på kokosnöts-låten.



den här bilden är från kvällen då jag somnade med vetskapen 
om att jag 24 h senare skulle få somna i hans armar.


här är jag på landvetters toalett och peppar inför flygturen!


uppe i luften!! hurra!! är fortfarande inte flygrädd!! känner mig superbotad!!


promenerade upp för en superhög kulle i brighton för att hitta parkering till rasmus pappas bil, 
men sen va det inget bra ändå så då stack vi där ifrån.


såhär ser rasmus ut på morgon innan han ska jobba!


drack öl och pimms allesammans på piren första dagen!


på torsdagen fyllde rasmus mamma år + rasmus var ledig + vi var utflyktssugna så då 
drog vi till seven sisters som är vita klippor som stupar ut mot havet och det är jättefint där!! 
värsta utsikten! vi 2 fick inte plats i bilen ju, så vi fick ta bussen. funka fint!


UTFLYKTSPEPP. å lite bakis.


på fredagen var det england - sverige och alla hade gula tröjor!! 
fast vi kolla matchen hemma på teven för det var så kaos på pubarna. 


vi såg bara fördelarna! "billigare öl hemma, bättre sittplatser, osv". sen SÖG det ju att vi förlorade.


på lördagen var det dags för mig, rasmus, rasmus bror timmy + mamman och pappan att gå på dans! 
vi gick till mesmerist som är ett 50-tals hak och det är så jävla roligt där. man vill dansa till alla låtar och man låtsas att man är buggproffs fast man inte alls är det. SUPERgoa mojitos också. svettig/ful bild haha.


storebror å lillebror.

 

jag & rasmus drog hem först för han skulle jobba dagen efter men dem andra stannade till stängning!!
så himla roligt!! jag var glad över min nya glittriga kjol. fast rev mig på den hela tiden för det är typ små vassa paljetter, så såg ut som jag blivit klöst av en katt på händerna.


jag var bad ass på hemvägen. sen köpte vi ben & jerrys för 20 spänn!!! värd nattamat.


sista dan i brighton hade jag min nya cheerleader-tröja och nya blommiga klänning. 
drack kaffe & läste bok i 3 timmar medan rasmus jobbade, åt veggie-thai tillsammans, 
pussades hejdå på perrongen och sen flög jag hem i sällskap av rasmus bror. det var kul!


**obligatorisk flygplansbild igen**


annars då?? jo vi har fått nya pikétröjor på burger king och jag jobbar i princip vareviga dag.
som tur är äre gött häng på jobbet så det funkar! 

annars kan man alltid pigga upp sig med kaffe å glass!!


ha det bra! puss herrå!

4 kommentarer:

  1. var är glitterkjolen ifrån?? SÅ snygg

    SvaraRadera
  2. Det var ju asalame att du bara stannade så kort!
    Du får stanna längre nästa gång, eller komma hit o supa. Jag o Jens har planerat att bjuda hit massa folk från skolan o supa skalle i Joel bitar.

    SvaraRadera
  3. Har var internatlivet?:) hur kändes det förstan dan på apelrydskolan?kan du inte berätta lite upplevelser från apelrydskolan?:) ska nämligen snart börja där och vill gärna höra lite:)

    SvaraRadera