11/29/2012

4 TORSDAGSTIPS!


förstår inte hur nån kan ha missat att johanna & jennifer öppnat coolaste webshopen!!!
tycker hela grejen är så fantastisk. än så länge har dem kläder som jennifer sytt, tygpåsar med tryck som johanna ritat samt hippa 2handskläder, men det känns som dem här tjejerna är fulla av bra idéer. dem har även lookbook att inspireras av. 
tips är dem här jeansen som typ är som sådana jag har! snygga!


jag vet att niotillfem tipsat om den här norska tjejen & låten innan, men alltså 
DÖR PÅ ATT MAN KAN SJUNGA SÅHÄR LIVE.


felicia har publicerat lite bilder hon & lovisa tog på mig till ett skolarbete om modebloggare!
jag skulle låtsas va nån cool som typ angelica blick/fanny lyckman. kul!


senaste 'dem kallar oss artister' är med johan t karlsson aka familjen & det tycker jag ni ska kolla på.
det är kul för han är duktig, verkar himla snäll och han är från hässleholm aka ma hometown!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar